bedrijfsimago - Saint Hubert
16625
page,page-id-16625,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

bedrijfsimago

Het logo symboliseert het beste het bedrijf. Het is een marketing- en communicatietool bij uitstek. Hierbij is het behoud van ons merk als gevestigde waarde van uiterst belang. Hoewel het St-Hubert logo in de loop der tijd evolueerde, bleven de basiselementen steeds aanwezig. Volgens mij gebeurde elke logo-wijziging tot nog toe steeds opnieuw met groot respect voor het verleden. Onze huidige nieuwe “look” met wortels uit ons rijk gevuld verleden, is een expressie van zowel puurheid als respect. Het logo, ons symbool, zegt meer dan duizend woorden…

                     Bénédicte Schietse

In 2016 vierden we onze 90ste verjaardag met een nieuw logo. St Hubert is terug in volle glorie en de St-Hubertuslegende wordt levend gehouden dankzij tradities.

Een bedrijfsimago wordt weerspiegeld door haar visuele identiteit. Een logo staat niet enkel voor een merk, maar verwijst vaak ook naar de ontstaansgeschiedenis van een bedrijf. In de loop der tijd is ook het St-Hubert logo geëvolueerd. Net als ons bedrijf wordt ook het logo steeds beter. Ons nieuw logo heeft een modern design dat in lijn ligt met onze geglobaliseerde wereld van de 21ste eeuw.

1926

1926

Robert Schietse ontwierp dit logo zelf in 1926. Dit logo symboliseert de legende van St-Hubertus, patroonheilige van de jagers.
1953

1953

Walter Schietse, Robert’s zoon, ontwierp deze versie in 1953, net voor WO II.
1965

1965

In de gouden jaren ’60 weerspiegelde het gebruik van goud en oranje een koninklijke, superieure kwaliteitslook.
1980

1980

In de jaren 1980 werd de blauwe rand toegevoegd voor een harmonieus geheel.
1990

1990

Het toevoegen van bloemen gaf een verfrissend en vernieuwend imago aan ons imago.
2016

2016

Het logo van vandaag gaat terug naar zijn wortels. Er heerst puurheid en respect voor het verleden.
st hubert logo en band